- Autor opinii: Danuta
- Data napisania recenzji: 20-09-2024
- Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam
- Jakość obsługi Klienta
- Czas realizacji
- Ceny produktów
- Jakość produktów
Zamówienia złożone od pon.-pt. do godziny 12:00 przy wyborze Paczkomat lub Orlen Paczka. Wysyłane są w ten sam dzień. |
Po zalogowaniu się na konto w "Panel klienta" należy wybrać "Reklamacje > Napisz zgłoszenie" z list wybieramy nr zamówienia którego dotyczy reklamacja.
W opisie reklamacji proszę szczegółowo opisać temat zgłoszenia / opis zgłoszenia.
Po rozpatrzeniu zgłoszenia zostaną Państwo mailowo poinformowani o dalszych czynnościach.
Po wysłaniu zgłoszenia reklamacyjnego mają Państwo możliwość podglądu zgłoszonej reklamacyj po zalogowaniu się na konto w " Panel klienta " należy wybrać "Reklamacje > Przeglądanie zgłoszenia".
W pierwszym mailu z numerem zamówienia (który otrzymałeś jako potwierdzenie przyjęcia zamówienia) jest link " Historia i szczegóły zamówienia" po wyświetleniu na samym dole jest przejście do elektronicznego formularza reklamacyjnego.
Przykład:
Historia i szczegóły zamówienia: https://bybociek.pl/zamowienia-szczegoly-zs-14881.html/zamowienie=c442406215e7ef3bb11537b330dbba558ebd81c0
lub
Reklamowany towar wraz z wypełniony formularzem reklamacyjnym , należy odesłać na adres korespondencyjny sklepu:
byBOCIEK.pl ul.Oświęcimska 154A 45-641 Opole
Formularz reklamacyjny do pobrania :
Wzór formularza reklamacyjnego :
___________________________________________________________________________________________________
..................., dn............. 20.... r.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
DANE KLIENTA:
Imię i Nazwisko:.....................................................................................................................
Adres:...................................................................................................................................
e-mail:..................................................................................................................................
tel........................................................................................................................................
Nr rachunku bankowego..........................................................................................................
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Data nabycia towaru............................................................................................................................
Nazwa towaru.....................................................................................................................................
Nr paragonu/faktury.............................................................................................................................
Nr karty gwarancyjnej..........................................................................................................................
Ogólna wartość towaru .............................. zł
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
Kiedy wady zostały stwierdzone...............................................................................................................
..............................................................................................................................................................
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,
(___) usunięcie wady,
(___) obniżenie ceny,
(___) odstąpienie od umowy.
................................................................
(czytelny podpis reklamującego)
__________________________________________________________________________________________________
„Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest byBOCIEK.pl. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji twojego prawa do złożenia reklamacji na produkty zakupione za pośrednictwem Serwisu. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności. Masz prawo wglądu do Twoich danych oraz ich poprawienia lub usunięcia. W każdej chwili masz także prawo do wniesienia sprzeciwu i/lub wycofania każdej z ww. zgód.”